Hledání
Nabídka obchodu
Výrobce

Seznam výrobců

Zákaznické centrum
Informace


TOPlist

Anketa
Jakým zařízením vyhledáváte na e-shopu
Mobil
44 % (2681x)
Tablet
24 % (1462x)
PC
33 % (1999x)
Nejprodávanější
Vybíráme z nabídky
Lodní motor Suzuki DF9.9B
Cena: 83 990,00 Kč
Lodní motor Suzuki DF 8 A
Cena: 68 900,00 Kč
Lodní motor Suzuki DF6AL
Cena: 40 990,00 Kč

Lodní motor Suzuki DF4AL

Výrobce:Suzuki
Obj. kód:SU-DF4AL
Záruka:24 měsíců
Cena:
36 990,00 s DPH
30 570,00 Kč bez DPH 21 %
Množství:
ks  
  •  
(Hlasovalo: 0)
boat-engine-orig-df4-5-6as-side-e01-2017.jpg

Lodní motor Suzuki DF4AL


Nová generace plně znovuzrozená se stylem. Kompaktní a lehký -  charakteristika nových přenosných přívěsných motorů SUZUKY DF6A, DF5A a DF4A


Lehká váha
Nově navržený a vyvinutý model Suzuki DF6A, DF5A a DF4A se může pochlubit kromě převtěleného stylového vzhledu také bezkonkurenční lehkou hmotností 24,0 kg (modely s hřídelí S).
Nízká hmotnost zlepšila přenositelnost i provozuschopnost.

Vynikající ovládání rukojeti
Snadná manipulace, která si užila velkou popularitu. Další vylepšení držadla oje úspěšně snížily vibrace, které přispívají k únavě a stresu při přenosu do ruky během provozu. DF6A, DF5A a DF4A vynikají zejména při zmírňování vibrací ve středním rozsahu.

Posun klikového hřídele
Polohování klikového hřídele mírně mimo střed válce snižuje boční tlak na stěnu válce, když se píst pohybuje ve válci nahoru a dolů. Výsledkem je plynulejší pohyb pístu, což zlepšuje provozní účinnost.

Snadné spuštění po skladování
Protože integrovaná horní palivová nádrž a jednosměrný ventil umožňují gravitační přívod paliva, lze motor nastartovat bez otevření krytu motoru, a to i po dlouhodobém skladování.

Tichý provoz
Nízká hladina hluku je výsledkem tlumiče hluku, který je navržen tak, aby optimalizoval kapacitu a tvar přívodu vzduchu. Nová konstrukce vahadla a rovinné ložisko klikového hřídele také pomáhají snižovat hladinu hluku. Také jsme změnili strukturu částí souvisejících s kolébkovým ramenem a eliminovali jsme jeho nadměrnou hru. Kromě toho jsme změnili ložisko klikového hřídele z běžného typu koule na rovinný.

Vysoce spolehlivý mazací systém
Systém nuceného mazání DF6A, DF5A a DF4A má další olejový průchod k hornímu a dolnímu klikovému hřídeli a ojnici ojnice. Přidání prvotřídního ** olejového filtru výrazně zvyšuje spolehlivost mazacího systému. Nová poloha olejového okna dále umožňuje vizuální potvrzení skutečného stavu mazání.

Třícestné úložiště
Nové palivové a mazací systémy umožňují mimořádně pohodlné skladování přívěsného zařízení na kterékoli ze tří stran (port, pravobok nebo přední strana) bez obav o orientaci skladování.

Vylepšená přenositelnost
Nosná rukojeť integrovaná do spodního krytu je zaoblená a usnadňuje se držení. Další uchopení v přední části spodního krytu motoru poskytuje pohodlí při přenášení přívěsu oběma rukama.

Nový systém naklápění
Naklápěcí systém DF6A, DF5A a DF4A nabízí rozdílné dráhy mělkého hnacího ramene nahoru a dolů ve srovnání s předchozími modely. Když je zvednutý, lze jej uzamknout ve třech polohách. Když je spuštěn, lze jej bez plynulého pohybu plynule posunout do nejnižší polohy.

Protikorozní systém Suzuki
Suzuki chrání své přívěsy antikorozní úpravou speciálně vyvinutou společností Suzuki. Při přímém použití na hliníkový povrch maximalizuje vazbu mezi povrchovou úpravou a povrchem, čímž se zvyšuje ochrana a trvanlivost dílů, které jsou neustále vystaveny slané vodě.

Nižší emise, efektivní provoz
Vyspělé čtyřtaktní technologie Suzuki poskytují vysoce efektivní provoz a nižší emise. To umožňuje přívěsným vozidlům Suzuki splňovat některé z nejpřísnějších norem na světě * 3, včetně emisních norem EURO 1 (směrnice 94/25 / ES ve znění směrnice 2003/44 / ES) * 4 , a získat tříhvězdičkový rating od California Air Resources Board (CARB).

Technické údaje:

Délka nohy [mm]

508

Startér

Manuální

Suchá hmotnost [kg]

25

Typ motoru

OHV

Počet ventilů

-

Uspořádání válců

-

Počet válců

1

Zdvihový objem

138

Vrtání x zdvih

60,4 x 48

Maximální výkon v kW

2.9

Maximální výkon v HP

4

Doporučené maximální otáčky - spodní hranice

4000

Řízení

Pína

Sytič

Manuální

Olejová náplň motoru

0.7

Palivová nádrž

Vestavěná o objemu 1,0l

Zapalování

Digital CDI

Alternátor

12V 6A

Trim/tilt

Manuální

Převodový poměr

1.92

Řazení - režimy

F - N - R

Řazení - analog/digitál

Mechanické

Stoupání propelleru min.

6"

Stoupání propelleru max

7"

Velikost nádrže v balení

Vestavěná v motoru

Palivové hadice v balení

ne

Propeller v balení

58110-91J10-019

Proměnné časování ventilů

Ne

Vícestupňové sání

Ne

Dvoustupňová převodovka

Ne

Přímé zapalování

Ne

Sekvenční vícebodové vstřikování paliva

Ne

Bezbateriové sekvenční vícebodové vstřikování paliva

Ne

Suzuki Lean Burn Systém

Ne

Suzuki systém snadného startování

Ne

Omezovač otáček

Ano

Varovný systém - tlak oleje

Ne

Bezúdržbový rozvodový řetěz

Ne

Proplachový systém

Ano

Suzuki Precision Control (digitální řazení)

Ne

Troll - mode systém

Ne

Systém brodění v mělkých vodách

Ano

Tažný motor

Ne

Nastavitelný doraz vyklápění

Ne

Dvojitý vstup vody do chlazení

Ne

Systém ochrany proti korozi

Ano

Selektivní rotace

Ne

Materiál přibaleného lodního šroubu

Aluminum

Počet listů přibaleného lodního šroubu

3

Průměr přibaleného lodního šroubu

7 1/2

Stoupání přibaleného lodního šroubu

6 1/2


Fotogalerie:

boat-engine-orig-df4-5-6as-side-e01-2017.jpg
boat-engine-orig-df4as-back-e01-2017.jpg
boat-engine-orig-df4as-e01-2017.jpg
lodni-motor-suzuki-df4al.jpg
improved-portability-02.png
new-tilt-system.png
anti-corrosion-system.png
offset-crankshaft.png
easy-after-storage.jpg
highly-reliable.png
silencer.png

Seznam produktů z kategorie porovnat Doporučit produkt přátelům

Komentáře ke zboží

Zašlete nám Vaše dotazy, připomínky a osobní zkušenosti k tomuto produktu.

Jméno:
Email:
Text vzkazu: