Lodní motor Suzuki DF6AL
Nová generace plně znovuzrozená se stylem. Kompaktní a lehký - charakteristika nových přenosných přívěsných motorů SUZUKY DF6A, DF5A a DF4A
Lehká váha
Nově navržený a vyvinutý model Suzuki DF6A, DF5A a DF4A se může pochlubit kromě převtěleného stylového vzhledu také bezkonkurenční lehkou hmotností 24,0 kg (modely s hřídelí S).
Nízká hmotnost zlepšila přenositelnost i provozuschopnost.
Vynikající ovládání rukojeti
Snadná manipulace, která si užila velkou popularitu. Další vylepšení držadla oje úspěšně snížily vibrace, které přispívají k únavě a stresu při přenosu do ruky během provozu. DF6A, DF5A a DF4A vynikají zejména při zmírňování vibrací ve středním rozsahu.
Posun klikového hřídele
Polohování klikového hřídele mírně mimo střed válce snižuje boční tlak na stěnu válce, když se píst pohybuje ve válci nahoru a dolů. Výsledkem je plynulejší pohyb pístu, což zlepšuje provozní účinnost.
Snadné spuštění po skladování
Protože integrovaná horní palivová nádrž a jednosměrný ventil umožňují gravitační přívod paliva, lze motor nastartovat bez otevření krytu motoru, a to i po dlouhodobém skladování.
Tichý provoz
Nízká hladina hluku je výsledkem tlumiče hluku, který je navržen tak, aby optimalizoval kapacitu a tvar přívodu vzduchu. Nová konstrukce vahadla a rovinné ložisko klikového hřídele také pomáhají snižovat hladinu hluku. Také jsme změnili strukturu částí souvisejících s kolébkovým ramenem a eliminovali jsme jeho nadměrnou hru. Kromě toho jsme změnili ložisko klikového hřídele z běžného typu koule na rovinný.
Vysoce spolehlivý mazací systém
Systém nuceného mazání DF6A, DF5A a DF4A má další olejový průchod k hornímu a dolnímu klikovému hřídeli a ojnici ojnice. Přidání prvotřídního ** olejového filtru výrazně zvyšuje spolehlivost mazacího systému. Nová poloha olejového okna dále umožňuje vizuální potvrzení skutečného stavu mazání.
Třícestné úložiště
Nové palivové a mazací systémy umožňují mimořádně pohodlné skladování přívěsného zařízení na kterékoli ze tří stran (port, pravobok nebo přední strana) bez obav o orientaci skladování.
Vylepšená přenositelnost
Nosná rukojeť integrovaná do spodního krytu je zaoblená a usnadňuje se držení. Další uchopení v přední části spodního krytu motoru poskytuje pohodlí při přenášení přívěsu oběma rukama.
Nový systém naklápění
Naklápěcí systém DF6A, DF5A a DF4A nabízí rozdílné dráhy mělkého hnacího ramene nahoru a dolů ve srovnání s předchozími modely. Když je zvednutý, lze jej uzamknout ve třech polohách. Když je spuštěn, lze jej bez plynulého pohybu plynule posunout do nejnižší polohy.
Protikorozní systém Suzuki
Suzuki chrání své přívěsy antikorozní úpravou speciálně vyvinutou společností Suzuki. Při přímém použití na hliníkový povrch maximalizuje vazbu mezi povrchovou úpravou a povrchem, čímž se zvyšuje ochrana a trvanlivost dílů, které jsou neustále vystaveny slané vodě.
Nižší emise, efektivní provoz
Vyspělé čtyřtaktní technologie Suzuki poskytují vysoce efektivní provoz a nižší emise. To umožňuje přívěsným vozidlům Suzuki splňovat některé z nejpřísnějších norem na světě * 3, včetně emisních norem EURO 1 (směrnice 94/25 / ES ve znění směrnice 2003/44 / ES) * 4 , a získat tříhvězdičkový rating od California Air Resources Board (CARB).
Technické údaje:
Délka nohy [mm] | 508 |
Startér | Manuální |
Suchá hmotnost [kg] | 25 |
Typ motoru | OHV |
Počet ventilů | - |
Uspořádání válců | - |
Počet válců | 1 |
Zdvihový objem | 138 |
Vrtání x zdvih | 60,4 x 48 |
Maximální výkon v kW | 4.4 |
Maximální výkon v HP | 6 |
Doporučené maximální otáčky - spodní hranice | 4750 |
Řízení | Pína |
Sytič | Manuální |
Olejová náplň motoru | 0.7 |
Palivová nádrž | Vestavěná o objemu 1,0l |
Zapalování | Digital CDI |
Alternátor | 12V 6A |
Trim/tilt | Manuální |
Převodový poměr | 1.92 |
Řazení - režimy | F - N - R |
Řazení - analog/digitál | Mechanické |
Stoupání propelleru min. | 6" |
Stoupání propelleru max | 7" |
Velikost nádrže v balení | Vestavěná v motoru |
Palivové hadice v balení | ne |
Propeller v balení | 58110-91J10-019 |
Proměnné časování ventilů | Ne |
Vícestupňové sání | Ne |
Dvoustupňová převodovka | Ne |
Přímé zapalování | Ne |
Sekvenční vícebodové vstřikování paliva | Ne |
Bezbateriové sekvenční vícebodové vstřikování paliva | Ne |
Suzuki Lean Burn Systém | Ne |
Suzuki systém snadného startování | Ne |
Omezovač otáček | Ano |
Varovný systém - tlak oleje | Ne |
Bezúdržbový rozvodový řetěz | Ne |
Proplachový systém | Ano |
Suzuki Precision Control (digitální řazení) | Ne |
Troll - mode systém | Ne |
Systém brodění v mělkých vodách | Ano |
Tažný motor | Ne |
Nastavitelný doraz vyklápění | Ne |
Dvojitý vstup vody do chlazení | Ne |
Systém ochrany proti korozi | Ano |
Selektivní rotace | Ne |