Suzuki DF100CTX - extra dlouhá noha - elektrický startér - alternátor - dálkové ovládání - power trim - barva černá
Nejnovější z dlouhé řady vynikajících 4válcových řadových 4taktních přívěsných motorů od Suzuki. Nabitý osvědčenou technologií je extrémně úsporný a zvláště šetrný k životnímu prostředí.
Už od zapnutí digitálního zapalování je jasné, že jde o promyšlený systém řízení motoru. Vynikající vlastnosti, jako je jednodílný kovaný klikový hřídel, výfukový systém 4-2-1, který se osvědčil i v závodech, počítačově řízený systém vstřikování paliva, samonastavitelný rozvodový řetěz běžící v olejové lázni, vzduchový chlazený a výkonný 40ampérový alternátor a redukce převodu 2,59:1 pomáhají zajistit hladký chod motoru i při nejvyšších otáčkách a také absolutní spolehlivost.
Tento přívěsný motor Suzuki splňuje evropskou normu EU1 a lze jej použít na Bodamském jezeře.
Kontrola pozice trimu | Technologie offsetové hnací hřídele | Bezúdržbový samonastavitelný rozvodový řetěz |
| | |
DF70A je vybavena digitálním sekvenčním elektronickým vstřikováním paliva, což znamená, že čte elektronická řídicí jednotka, monitoruje nastavení škrticí klapky, otáčky motoru, teplotu stěn válců a nasávaného vzduchu a atmosférický tlak najednou. Všechny tyto úvahy způsobují, že vstřikování paliva vstupuje do spalovací komory při nejoptimálnější příležitosti. Výhody jsou plynulejší a rychlejší zrychlení, ostrá odezva plynu a rychlé a spolehlivé startování bez ohledu na teplotu.
| Odsazená hnací hřídel Hnací ústrojí motoru je umístěno blíže dopředu, díky čemuž se posouvá dopředu těžiště celé lodě. Motor má méně vibrací, kompaktnější rozměry a stabilní řízení. |
| Lean burn Systém Lean Burn dodává do motoru správný poměr vzduchu a paliva v závislosti na aktuálním provozním stavu motoru. Přináší znatelné zlepšení spotřeby paliva ve všech jízdních režimech, obzvlášť při běžné jízdě (cruisingu). |
| Dvoustupňová převodovka Tento systém umožňuje odsadit klikový hřídel od hnacího hřídele. První stupeň je mezi klikovým hřídelem a hnacím hřídelem, druhý je uvnitř převodovky. Tento design umožňuje vytvořit větší převodový poměr, díky čemuž je možné využít propelery o větším průměru. K výhodám patří vysoká efektivita převodu proti vodě díly velkému průměru propeleru, výkon i při velkém zatížení lodě a rychlá akcelerace. |
| Samostavitelný rozvodový řetěz Rozvodový řetěz běhá v olejové lázni, takže nepotřebuje přimazávat, a je vybaven automatickým hydraulickým napínákem, takže je správně napnutý v každém momentu. Je tak zajištěna jeho delší trvanlivost v porovnání s řemeny stejné třídy a bezúdržbovost. |
| Omezovač trimu Umožňuje omezit výšku vytiltování motoru do určitého úhlu. Předchází tak poškozením člunu a motoru kvůli nadměrnému vytiltování (kolize motoru se člunem). |
| Keyless start systém Motor je možné nastartovat, pokud je startovací přívěsek poblíž. To přináší vyšší ochranu proti krádeži motoru, navíc klíč nemusí být v zapalování. |
| Volitelný Suzuki Troll Mode systém Člun může jet stálou rychlostí v nízkých otáčkách bez nutnosti nastavení pákou plynu. |
SPECIFIKACE MODELOVÉ ŘADY
| DF100CTL | DF100CTX |
Váha kg | 188 | 192 |
Délka nohy mm | L: 508 | X: 635 |
Vrtule | 15"-25"(RR) | 15"-25"(RR) |
Výkon (KW / HP) | 73,6 / 100 | 73,6 / 100 |
Obsah | 2045 | 2045 |
Řazení | mechanické-dálkové | mechanické-dálkové |
Alternátor | 12V 40A | 12V 40A |
Doporučený rozsah otáček | 5000 - 6000 | 5000 - 6000 |
Počet válců | 4 | 4 |
Vstřikovací systém | Vícebodový sekvenční elektronický | Vícebodový sekvenční elektronický |
Startovací systém | Elektrický start | Elektrický start |