Lodní motor SUZUKI DF30ARL - dlouhá noha - dálkové ovládání - alternátor - elektrický start
Modely DF25A a DF30A jsou nejlehčími závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů.
Jako první přívěsný motor na světě o výkonu 25 HP navržený s technologií Lean Burn a bezbateriovým elektronickým vstřikováním paliva ví DF25A EFI něco o překonání očekávání. Ultralehký přenosný čtyřtaktní přívěsný motor „Next Generation“ s hladkým chodem poskytuje rychlé starty, skvělé zrychlení, bezkonkurenční výkon a vynikající spotřebu paliva.
![](/upload/image/suzuki/Leanburn.png)
Suzuki Lean Burn Control System
Tento inteligentní systém řízení paliva předpovídá spotřebu paliva monitorováním výkonu motoru a provozních podmínek, aby do motoru dodával štíhlejší směs paliva. Výsledkem je pozoruhodné zlepšení spotřeby paliva.
![](/upload/image/suzuki/DF25-30-Battery-Less-Electronic-Fuel-Injection-System.png)
Systém vstřikování paliva nové generace (vstřikování paliva bez baterie)
Pozoruhodně kompaktní a lehký systém vstřikování paliva je navržen tak, aby se vešel do těchto přívěsných vozíků bez přidávání zbytečného objemu nebo hmotnosti. Navíc funguje bez baterie a stále poskytuje rychlejší startování, plynulejší provoz a větší akceleraci za všech podmínek.
![](/upload/image/suzuki/ventilace.png)
Přímá ventilace sání a krytu motoru
Nová konstrukce krytu motoru poskytuje systému přímého sání plynulejší a chladnější proudění vzduchu zvyšující provozní účinnost motoru. To spolu s nově navrženým čističem vzduchu umožňuje vyšší výkon při malém posunutí.
![](/upload/image/suzuki/Rocker-Arms.png)
První ve třídě s válečkem Rocker Arms
Toto jsou první přívěsné motory ve svých příslušných třídách, které využívají váleček s vnitřními ložisky na povrchu vačkového kluzáku pro sací i výfukové ventily. Válec mění kontakt mezi vačkovým hřídelem a vahadlovým ramenem z konvenčního kluzného působení na valivý účinek snižující tření při provozu vahadlového ramene.
![](/upload/image/suzuki/DF25-30-stred.png)
Posun klikového hřídele
Polohování klikového hřídele mírně mimo střed válce snižuje boční tlak na stěnu válce, když se píst pohybuje ve válci nahoru a dolů. Výsledkem je plynulejší pohyb pístu, což zlepšuje provozní účinnost.
![](/upload/image/suzuki/Easy-Start-Recoil.png)
Easy Start Recoil
Vstřikování paliva zajišťuje snadnější rozběhy, ale Suzuki jde o krok dále a do těchto přívěsných vozíků přidává velmi lehký zpětný startér. Easy Start Recoil Starter, který vyžaduje menší pevnost v tahu, umožňuje rychlé a snadné spuštění přívěsu.
![](/upload/image/suzuki/led-control.png)
LED kontrolky motoru
Monitorovací systém LED využívá tři LED diody, aby vás informoval o aktuálních provozních podmínkách. LED diody jsou umístěny ve snadno viditelné poloze a poskytují přehledné sledování na první pohled, takže si můžete užít příjemný zážitek z plavby.
![](/upload/image/suzuki/proplach.png)
Proplachovací port motoru
K ochraně motoru před poškozením způsobeným solí, pískem a nečistotami, které se mohou hromadit v chladicím systému motoru, jsou vnější přívěsy vybaveny snadno přístupným proplachovacím portem pro sladkovodní vodu, aby bylo proplachování chladicího systému co nejsnadnější a nejpohodlnější.
![](/upload/image/suzuki/suz-antikoro.png)
Protikorozní systém Suzuki
Suzuki chrání vnější přívěs před škodlivou korozí díky vlastní speciálně upravené antikorozní úpravě. Přímé použití povrchové úpravy na hliníkový povrch přívěsu umožňuje maximální přilnavost povrchové úpravy k povrchu, čímž se zvyšuje trvanlivost a chrání části, které jsou neustále vystaveny slané vodě.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Délka nohy [mm] | 508 |
Startér | Elektrický |
Suchá hmotnost [kg] | 62 |
Typ motoru | OHC |
Počet ventilů | - |
Uspořádání válců | Řadový motor |
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem | 490 |
Vrtání x zdvih | 60.4 x 57 |
Maximální výkon v kW | 22,1 |
Maximální výkon v HP | 30 |
Doporučené maximální otáčky - spodní hranice | 5300 |
Řízení | Dálkové |
Sytič | - |
Olejová náplň motoru | 1.5 |
Palivová nádrž | Externí |
Zapalování | Digital CDI |
Alternátor | 12V 14A |
Trim/tilt | Manuální |
Převodový poměr | 2.09 |
Řazení - režimy | F - N - R |
Řazení - analog/digitál | Mechanické |
Stoupání propelleru min. | 9" |
Stoupání propelleru max | 14" |
Velikost nádrže v balení | 25 l |
Palivové hadice v balení | ano |
Propeller v balení | ? |
Proměnné časování ventilů | Ne |
Vícestupňové sání | Ne |
Dvoustupňová převodovka | Ne |
Přímé zapalování | Ne |
Sekvenční vícebodové vstřikování paliva | Ano |
Bezbateriové sekvenční vícebodové vstřikování paliva | Ano |
Suzuki Lean Burn Systém | Ano |
Suzuki systém snadného startování | Ne |
Omezovač otáček | Ano |
Varovný systém - tlak oleje | Ano |
Bezúdržbový rozvodový řetěz | Ne |
Proplachový systém | Ano |
Suzuki Precision Control (digitální řazení) | Ne |
Troll - mode systém | Ne |
Systém brodění v mělkých vodách | Ano |
Tažný motor | Ne |
Nastavitelný doraz vyklápění | Ne |
Dvojitý vstup vody do chlazení | Ne |
Systém ochrany proti korozi | Ano |
Selektivní rotace | Ne |
Materiál přibaleného lodního šroubu | Aluminum |
Počet listů přibaleného lodního šroubu | 3 |
Průměr přibaleného lodního šroubu | 10 1/4 |
Stoupání přibaleného lodního šroubu | 11 |