Lodní motor SUZUKI DF30ARS - krátká noha - dálkové ovládání - alternátor - elektrický start
Modely DF25A a DF30A jsou nejlehčími závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů.
Jako první přívěsný motor na světě o výkonu 25 HP navržený s technologií Lean Burn a bezbateriovým elektronickým vstřikováním paliva ví DF25A EFI něco o překonání očekávání. Ultralehký přenosný čtyřtaktní přívěsný motor „Next Generation“ s hladkým chodem poskytuje rychlé starty, skvělé zrychlení, bezkonkurenční výkon a vynikající spotřebu paliva.

Suzuki Lean Burn Control System
Tento inteligentní systém řízení paliva předpovídá spotřebu paliva monitorováním výkonu motoru a provozních podmínek, aby do motoru dodával štíhlejší směs paliva. Výsledkem je pozoruhodné zlepšení spotřeby paliva.

Systém vstřikování paliva nové generace (vstřikování paliva bez baterie)
Pozoruhodně kompaktní a lehký systém vstřikování paliva je navržen tak, aby se vešel do těchto přívěsných vozíků bez přidávání zbytečného objemu nebo hmotnosti. Navíc funguje bez baterie a stále poskytuje rychlejší startování, plynulejší provoz a větší akceleraci za všech podmínek.

Přímá ventilace sání a krytu motoru
Nová konstrukce krytu motoru poskytuje systému přímého sání plynulejší a chladnější proudění vzduchu zvyšující provozní účinnost motoru. To spolu s nově navrženým čističem vzduchu umožňuje vyšší výkon při malém posunutí.

První ve třídě s válečkem Rocker Arms
Toto jsou první přívěsné motory ve svých příslušných třídách, které využívají váleček s vnitřními ložisky na povrchu vačkového kluzáku pro sací i výfukové ventily. Válec mění kontakt mezi vačkovým hřídelem a vahadlovým ramenem z konvenčního kluzného působení na valivý účinek snižující tření při provozu vahadlového ramene.

Posun klikového hřídele
Polohování klikového hřídele mírně mimo střed válce snižuje boční tlak na stěnu válce, když se píst pohybuje ve válci nahoru a dolů. Výsledkem je plynulejší pohyb pístu, což zlepšuje provozní účinnost.

Easy Start Recoil
Vstřikování paliva zajišťuje snadnější rozběhy, ale Suzuki jde o krok dále a do těchto přívěsných vozíků přidává velmi lehký zpětný startér. Easy Start Recoil Starter, který vyžaduje menší pevnost v tahu, umožňuje rychlé a snadné spuštění přívěsu.

LED kontrolky motoru
Monitorovací systém LED využívá tři LED diody, aby vás informoval o aktuálních provozních podmínkách. LED diody jsou umístěny ve snadno viditelné poloze a poskytují přehledné sledování na první pohled, takže si můžete užít příjemný zážitek z plavby.

Proplachovací port motoru
K ochraně motoru před poškozením způsobeným solí, pískem a nečistotami, které se mohou hromadit v chladicím systému motoru, jsou vnější přívěsy vybaveny snadno přístupným proplachovacím portem pro sladkovodní vodu, aby bylo proplachování chladicího systému co nejsnadnější a nejpohodlnější.

Protikorozní systém Suzuki
Suzuki chrání vnější přívěs před škodlivou korozí díky vlastní speciálně upravené antikorozní úpravě. Přímé použití povrchové úpravy na hliníkový povrch přívěsu umožňuje maximální přilnavost povrchové úpravy k povrchu, čímž se zvyšuje trvanlivost a chrání části, které jsou neustále vystaveny slané vodě.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Délka nohy [mm] | 381 |
Startér | Elektrický |
Suchá hmotnost [kg] | 62 |
Typ motoru | OHC |
Počet ventilů | - |
Uspořádání válců | Řadový motor |
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem | 490 |
Vrtání x zdvih | 60.4 x 57 |
Maximální výkon v kW | 22,1 |
Maximální výkon v HP | 30 |
Doporučené maximální otáčky - spodní hranice | 5300 |
Řízení | Dálkové |
Sytič | - |
Olejová náplň motoru | 1.5 |
Palivová nádrž | Externí |
Zapalování | Digital CDI |
Alternátor | 12V 14A |
Trim/tilt | Manuální |
Převodový poměr | 2.09 |
Řazení - režimy | F - N - R |
Řazení - analog/digitál | Mechanické |
Stoupání propelleru min. | 9" |
Stoupání propelleru max | 14" |
Velikost nádrže v balení | 25 l |
Palivové hadice v balení | ano |
Propeller v balení | ? |
Proměnné časování ventilů | Ne |
Vícestupňové sání | Ne |
Dvoustupňová převodovka | Ne |
Přímé zapalování | Ne |
Sekvenční vícebodové vstřikování paliva | Ano |
Bezbateriové sekvenční vícebodové vstřikování paliva | Ano |
Suzuki Lean Burn Systém | Ano |
Suzuki systém snadného startování | Ne |
Omezovač otáček | Ano |
Varovný systém - tlak oleje | Ano |
Bezúdržbový rozvodový řetěz | Ne |
Proplachový systém | Ano |
Suzuki Precision Control (digitální řazení) | Ne |
Troll - mode systém | Ne |
Systém brodění v mělkých vodách | Ano |
Tažný motor | Ne |
Nastavitelný doraz vyklápění | Ne |
Dvojitý vstup vody do chlazení | Ne |
Systém ochrany proti korozi | Ano |
Selektivní rotace | Ne |
Materiál přibaleného lodního šroubu | Aluminum |
Počet listů přibaleného lodního šroubu | 3 |
Průměr přibaleného lodního šroubu | 10 1/4 |
Stoupání přibaleného lodního šroubu | 11 |