Lodní motor Suzuki DF40ATS - krátká noha - elektrický startér - alternátor - dálkové ovládání - power trim
Nová generace DF50A a DF40A - poskytuje vynikající spotřebu paliva a vysoký výkon
Vysoce výkonný 12-ventilový motor DOHC
Inženýři Suzuki založili motor DF50A a DF40A na osvědčeném sériovém tříválcovém 12ventilovém motoru Suzuki. Tento vysoce výkonný motor má objem 941 cm 3 a je vybaven DOHC motorovou hlavou - jediným motorem DOHC používaným v přívěsné třídě 36,8 kW (50 PS) / 29,4 kW (40 PS) - se čtyřmi ventily na válec a systémem sání vzduchu optimalizovaným pro maximální účinnost v rozsahu vysokých otáček.
Při navrhování tohoto motoru se inženýři společnosti Suzuki zaměřili také na zlepšení mechanické účinnosti. Každá součást byla analyzována a přepracována, aby se snížila mechanická ztráta, aby se zvýšila účinnost. Například nová konstrukce olejového čerpadla zefektivňuje vnitřní tok oleje a udržuje lepší mazání pohyblivých částí při nižší spotřebě energie. Kombinované snížení mechanických ztrát v motoru přispívá k lepší spotřebě paliva.
Suzuki's Lean Burn Control System
Suzuki's Lean Burn Control System je inteligentní systém, který monitoruje výkon motoru a provozní podmínky, aby předpovídal potřeby paliva a dodával do motoru chudší směs paliva. Tento systém, který byl poprvé představen na DF90A / 80A / 70A a později na DF60A, poskytuje pozoruhodná zlepšení v spotřebě paliva od provozu při nízkých otáčkách až po cestovní rozsah, což je místo, kde se motor používá většinu času. Vlastní testování ukazuje, že při středních rychlostech dosahuje DF50A 23% zlepšení spotřeby paliva než jeho předchůdce.
Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva
Suzuki propagoval použití vícebodového sekvenčního elektronického vstřikování paliva ve čtyřdobých přívěsných vozidlech. Tento pokročilý, časem prověřený systém shromažďuje provozní data z řady senzorů umístěných v klíčových oblastech motoru, zpracovává data a vypočítává optimální množství paliva a vzduchu potřebného pro motor - vše v reálném čase. Příznivci jachtingu těží z plynulého rozjezdu, maximální provozní účinnosti, vynikající spotřeby paliva a snížených emisí.
Časový řetězec bez údržby
DF50A a DF40A jsou jediné přívěsné motory v přívěsné třídě 36,8 kW (50 PS) / 29,4 kW (40 PS) pro začlenění rozvodového řetězu. Řetěz je olejově upravený, samočinně seřizovatelný a bezúdržbový, aby poskytoval jachtařům spoustu let spolehlivých služeb.
Velkokapacitní alternátor 19A
DF50A a DF40A jsou vybaveny výkonným alternátorem 19A, který generuje přibližně 11,5A, i když motor běží při nízkých 1 000 ot / min. Za normálních okolností je to dost síly, aby sortiment mořské elektroniky fungoval ve většině situací.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Délka nohy [mm] | 381 |
Startér | Elektrický |
Suchá hmotnost [kg] | 102 |
Typ motoru | DOHC |
Počet ventilů | 12 |
Uspořádání válců | Řadový motor |
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem | 941 |
Vrtání x zdvih | 72.5 x 76 |
Maximální výkon v kW | 29.4 |
Maximální výkon v HP | 40 |
Doporučené maximální otáčky - spodní hranice | 5000 |
Řízení | Dálkové |
Sytič | - |
Olejová náplň motoru | 2.7 |
Palivová nádrž | Není součástí |
Zapalování | Plně tranzistorové |
Alternátor | 12V 19A |
Trim/tilt | Elektrický |
Převodový poměr | 2.27 |
Řazení - režimy | F - N - R |
Řazení - analog/digitál | Mechanické |
Stoupání propelleru min. | 9" |
Stoupání propelleru max | 17" |
Velikost nádrže v balení | - |
Palivové hadice v balení | ano |
Propeller v balení | Není součástí balení |
Proměnné časování ventilů | Ne |
Vícestupňové sání | Ne |
Dvoustupňová převodovka | Ne |
Přímé zapalování | Ano |
Sekvenční vícebodové vstřikování paliva | Ano |
Bezbateriové sekvenční vícebodové vstřikování paliva | Ne |
Suzuki Lean Burn Systém | Ano |
Suzuki systém snadného startování | Ano |
Omezovač otáček | Ano |
Varovný systém - tlak oleje | Ano |
Bezúdržbový rozvodový řetěz | Ano |
Proplachový systém | Ano |
Suzuki Precision Control (digitální řazení) | Ne |
Troll - mode systém | Volitelné jako příslušenství |
Systém brodění v mělkých vodách | Ne |
Tažný motor | Ne |
Nastavitelný doraz vyklápění | Ne |
Dvojitý vstup vody do chlazení | Ano |
Systém ochrany proti korozi | Ano |
Selektivní rotace | Ne |