Hledání
Nabídka obchodu
Výrobce

Seznam výrobců

Zákaznické centrum
Informace


TOPlist

Anketa
Jakým zařízením vyhledáváte na e-shopu
Mobil
44 % (2618x)
Tablet
24 % (1416x)
PC
33 % (1946x)
Nejprodávanější
Vybíráme z nabídky
Lodní motor Suzuki DF 90ATX-W
Cena: 359 990,00 Kč
Lodní motor Suzuki DF30AQHEL
Cena: 164 990,00 Kč
Lodní motor Suzuki DF50ATS-W
Cena: 252 990,00 Kč

Lodní motor Suzuki DF50ATS

Výrobce:Suzuki
Obj. kód:DF50ATS
Záruka:24 měsíců
Cena:
242 990,00 s DPH
200 818,00 Kč bez DPH 21 %
Množství:
ks  
  •  
(Hlasovalo: 0)
df50b-1.png

Lodní motor Suzuki DF50ATS - krátká noha - elektrický startér - alternátor - dálkové ovládání - power trim


Nová generace DF50A a DF40A - poskytuje vynikající spotřebu paliva a vysoký výkon

Přívěsné motory DF50 a DF40 patří mezi úsporné čtyřdobé motory Suzuki. Inženýři Suzuki vyvinuli vysoce výkonný motor, který je vybaven dvěma vačkovými hřídeli v hlavě motoru (DOHC). Tento motor je také vybaven pokročilou technologií Lean Burn od Suzuki a nabízí vynikající výkon a špičkový výkon s maximální spotřebou paliva.


Vysoce výkonný 12-ventilový motor DOHC
Inženýři Suzuki založili motor DF50A a DF40A na osvědčeném sériovém tříválcovém 12ventilovém motoru Suzuki. Tento vysoce výkonný motor má objem 941 cm 3 a je vybaven DOHC motorovou hlavou - jediným motorem DOHC používaným v přívěsné třídě 36,8 kW (50 PS) / 29,4 kW (40 PS) - se čtyřmi ventily na válec a systémem sání vzduchu optimalizovaným pro maximální účinnost v rozsahu vysokých otáček.
Při navrhování tohoto motoru se inženýři společnosti Suzuki zaměřili také na zlepšení mechanické účinnosti. Každá součást byla analyzována a přepracována, aby se snížila mechanická ztráta, aby se zvýšila účinnost. Například nová konstrukce olejového čerpadla zefektivňuje vnitřní tok oleje a udržuje lepší mazání pohyblivých částí při nižší spotřebě energie. Kombinované snížení mechanických ztrát v motoru přispívá k lepší spotřebě paliva.

Suzuki's Lean Burn Control System
Suzuki's Lean Burn Control System je inteligentní systém, který monitoruje výkon motoru a provozní podmínky, aby předpovídal potřeby paliva a dodával do motoru chudší směs paliva. Tento systém, který byl poprvé představen na DF90A / 80A / 70A a později na DF60A, poskytuje pozoruhodná zlepšení v spotřebě paliva od provozu při nízkých otáčkách až po cestovní rozsah, což je místo, kde se motor používá většinu času. Vlastní testování ukazuje, že při středních rychlostech dosahuje DF50A 23% zlepšení spotřeby paliva než jeho předchůdce.

Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva
Suzuki propagoval použití vícebodového sekvenčního elektronického vstřikování paliva ve čtyřdobých přívěsných vozidlech. Tento pokročilý, časem prověřený systém shromažďuje provozní data z řady senzorů umístěných v klíčových oblastech motoru, zpracovává data a vypočítává optimální množství paliva a vzduchu potřebného pro motor - vše v reálném čase. Příznivci jachtingu těží z plynulého rozjezdu, maximální provozní účinnosti, vynikající spotřeby paliva a snížených emisí.

Časový řetězec bez údržby
DF50A a DF40A jsou jediné přívěsné motory v přívěsné třídě 36,8 kW (50 PS) / 29,4 kW (40 PS) pro začlenění rozvodového řetězu. Řetěz je olejově upravený, samočinně seřizovatelný a bezúdržbový, aby poskytoval jachtařům spoustu let spolehlivých služeb.

Velkokapacitní alternátor 19A
DF50A a DF40A jsou vybaveny výkonným alternátorem 19A, který generuje přibližně 11,5A, i když motor běží při nízkých 1 000 ot / min. Za normálních okolností je to dost síly, aby sortiment mořské elektroniky fungoval ve většině situací.

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Délka nohy [mm]

381

Startér

Elektrický

Suchá hmotnost [kg]

102

Typ motoru

DOHC

Počet ventilů

12

Uspořádání válců

Řadový motor

Počet válců

3

Zdvihový objem

941

Vrtání x zdvih

72.5 x 76

Maximální výkon v kW

36.8

Maximální výkon v HP

50

Doporučené maximální otáčky - spodní hranice

5300

Řízení

Dálkové

Sytič

-

Olejová náplň motoru

2.7

Palivová nádrž

Není součástí

Zapalování

Plně tranzistorové

Alternátor

12V 19A

Trim/tilt

Elektrický

Převodový poměr

2.27

Řazení - režimy

F - N - R

Řazení - analog/digitál

Mechanické

Stoupání propelleru min.

9"

Stoupání propelleru max

17"

Velikost nádrže v balení

-

Palivové hadice v balení

ano

Propeller v balení

Není součástí balení

Proměnné časování ventilů

Ne

Vícestupňové sání

Ne

Dvoustupňová převodovka

Ne

Přímé zapalování

Ano

Sekvenční vícebodové vstřikování paliva

Ano

Bezbateriové sekvenční vícebodové vstřikování paliva

Ne

Suzuki Lean Burn Systém

Ano

Suzuki systém snadného startování

Ano

Omezovač otáček

Ano

Varovný systém - tlak oleje

Ano

Bezúdržbový rozvodový řetěz

Ano

Proplachový systém

Ano

Suzuki Precision Control (digitální řazení)

Ne

Troll - mode systém

Volitelné jako příslušenství

Systém brodění v mělkých vodách

Ne

Tažný motor

Ne

Nastavitelný doraz vyklápění

Ne

Dvojitý vstup vody do chlazení

Ano

Systém ochrany proti korozi

Ano

Selektivní rotace

Ne


Fotogalerie:

df50b-1.png
df50b-2.png

Seznam produktů z kategorie porovnat Doporučit produkt přátelům

Komentáře ke zboží

Zašlete nám Vaše dotazy, připomínky a osobní zkušenosti k tomuto produktu.

Jméno:
Email:
Text vzkazu: