Hledání
Nabídka obchodu
- Akční slevy
- Novinky
- Dárkové poukazy
- Bazar
- Belly Boat
- Čistění a údržba lodí
- Echoloty
- Elektromotory
- Lodní motory
- Nafukovací čluny
- Motorové čluny
- Pramice a veslice
- Kajaky a kanoe
- Příslušenství
- Barvy,tmely,lepidla
- Bojky a fendry
- Držáky
- Elektronika a síťové prvky
- Elektro doplňky
- Koberce a krytiny
- Kotvení
- Kování
- K nafukovacím člunům
- K motorům
- Oleje a vazeliny
- Oděrové profily
- Palivo
- Plachty, perseniky, kryty
- Pro rybáře
- Různé
- Řízení a řazení
- Sedačky, stolky
- Sluneční stříšky - Bimini
- Schránky,dvířka,víka,okna
- Těsnění a profily
- Trimm klapky
- Upevňovací popruhy a ráčny
- Ventilace
- Vesla ,pádla ,havlinky,háčky
- Vlajky
- Vodotěsná pouzdra , obaly
- Voda,pumpy,sanita
- Vrátky na trolling
- Yachting
- Záchranné prostředky
- Žebříky a mola
- Rybářské potřeby
- Přívěsy pro lodě
- Laminovací soupravy
- Potřeby pro pobyt u vody
- Vodní sporty
Výrobce
Zákaznické centrum
Informace
Anketa
Jakým zařízením vyhledáváte na e-shopu
PC
32 % (1960x)
Nejprodávanější
Vybíráme z nabídky
|
Lodní motor Suzuki DF9.9B
Výrobce: | Suzuki |
Obj. kód: | DF9.9B |
Záruka: | 24 měsíců |
Cena: |
83 990,00 Kč s DPH
69 413,00 Kč bez DPH 21 %
|
SUZUKI DF9.9B
Ultramoderní design dělá z nového DF9.9B jeden z technicky nejvyspělejších přenosných přívěsných motorů na současném trhu. Toto je první přívěsný motor na světě o výkonu 9,9 HP navržený s technologií Lean Burn a bezbateriovým elektronickým vstřikováním paliva. Systém Suzuki Battery-Les je první ve své třídě koňských sil, který pracuje bez baterie. DF9.9B je čtyřtakt nové generace s hladkým chodem, který poskytuje rychlé starty, skvělé zrychlení, ohromující výkon a vynikající spotřebu paliva. Go Lean, Clean and Green, Go Suzuki! Nyní k dispozici v barvě Cool White! DF9.9B je k dispozici také s dálkovým ovládáním. Tato řada přívěsných motorů Suzuki splňuje evropskou normu EU1 a lze ji použít i na Bodamském jezeře. | SYSTÉM VSTŘIKOVÁNÍ PALIVA NOVÉ GENERACE Jedná se o první přívěsné motory ve svých příslušných třídách, které nabízejí vstřikování paliva, a tým inženýrů DF20A/15A/9.9B odvedl neuvěřitelnou práci při návrhu přívěsného motoru, aniž by přidal nepotřebnou objem nebo hmotnost. Všechny nové komponenty, včetně řadového vysokotlakého palivového čerpadla, chladiče paliva, odlučovače par, vstřikovačů paliva a nového tělesa škrticí klapky, byly navrženy co nejkompaktnější a nejlehčí. Celý systém byl navržen tak, aby se vešel do co nejmenšího prostoru. Systém pracuje bez baterie, což je další novinka ve třídě 20PS, 15PS a 9,9PS. Zatímco systémy vstřikování paliva běžně vyžadují energii z baterie, aby zajistily rychlejší starty, hladší chod a větší zrychlení za všech podmínek, systém Suzuki Battery-Les to vše zvládne bez potřeby napájení z baterie. | ŠPIČKOVÁ SPOTŘEBA PALIVA – SUZUKI LEAN BURN CONTROL SYSTEM Systém Suzuki Lean Burn, který byl poprvé představen na našem DF90A/80A/70A, je inteligentní systém, který monitoruje výkon motoru a provozní podmínky, aby předvídal potřebu paliva a dodal do motoru chudší palivovou směs. Systém přináší pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva v celém provozním rozsahu motoru. Tento systém se nachází u mnoha modelů Suzuki od DF9.9B až po vlajkovou loď DF350A a poskytuje jachtařům špičkovou spotřebu paliva při všech provozních rychlostech. | | | NÍZKÁ HMOTNOST Nejlehčí 9.9PS ve své třídě je výsledkem kompletního přepracování dílů a komponent, které se snaží vytvořit co nejmenší a nejlehčí díly, aniž by byla ohrožena integrita. Naši inženýři v tom uspěli a dodali přívěsný motor, který i když je nakonfigurován se systémem naklápění, stále váží méně než kterýkoli jiný přívěsný motor ve třídě 4-taktů 9.9 | SNADNÉ POUŽITÍ Spolu s lepší spotřebou paliva nabízí vstřikování paliva také snazší a spolehlivější starty v téměř jakýchkoli provozních podmínkách nebo prostředí. Zatímco naše modely karburátorů jsou jedny z nejlepších dostupných přívěsných motorů, vstřikování paliva zajišťuje těmto přívěsným motorům ještě hladší provoz se sníženými vibracemi motoru. | | | START RECOIL STARTER Tyto přívěsné motory jsou vybaveny startéry speciálně navrženými pro velmi lehké zpětné rázy. Kombinace snadno tažného startéru se vstřikováním paliva činí startování výjimečně snadným pro téměř každého. | ANTIKOROZNÍ SYSTÉM SUZUKI Suzuki chrání vnější část přívěsného motoru před škodlivou korozí vlastní speciálně formulovanou antikorozní úpravou. Aplikace povrchové úpravy přímo na hliníkový povrch přívěsného motoru umožňuje maximální přilnutí povrchové úpravy k povrchu pro zvýšení odolnosti a pomáhá chránit díly, které jsou neustále vystaveny slané vodě. | | | K DISPOZICI MODELY POWER TILT Řada přenosných modelů je nyní k dispozici se systémem elektrického naklápění, který zajišťuje plynulé naklápění přívěsného motoru. Systém nabízí větší pohodlí a vylepšené jednodušší ovládání.K dispozici na DF20AT, DF9.9BT, DF20ATH a DF15ATH. |
MODEL | DF9.9BS | DF9.9BL | DF9.9BL-W | DF9.9BES | DF9.9BRS | DF9.9BRL | Výška nohy mm | S: 381 | L: 508 | L: 508 | S: 381 | S: 381 | L: 508 | Start | manuální | manuální | manuální | elektrický | elektrický | elektrický | Váha kg | 44 | 45 | 45 | 44 | 44 | 45 | Typ motoru | OHC | OHC | OHC | OHC | OHC | OHC | Systém paliva | Bezbateriový vícebodový sekvenční elektronický systém vstřikování paliv | Bezbateriový vícebodový sekvenční elektronický systém vstřikování paliv | Bezbateriový vícebodový sekvenční elektronický systém vstřikování paliv | Bezbateriový vícebodový sekvenční elektronický systém vstřikování paliv | Bezbateriový vícebodový sekvenční elektronický systém vstřikování paliv | Bezbateriový vícebodový sekvenční elektronický systém vstřikování paliv | Počet válců | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | Objem cm3 | 327 | 327 | 327 | 327 | 327 | 327 | Vrtání X Zdvih mm | 60,4 X 57 | 60,4 X 57 | 60,4 X 57 | 60,4 X 57 | 60,4 X 57 | 60,4 X 57 | Výkon kW | 7.3 | 7.3 | 7.3 | 7.3 | 7.3 | 7.3 | Max rpm | 4700-5700 | 4700-5700 | 4700-5700 | 4700-5700 | 4700-5700 | 4700-5700 | Řízení | ruční | ruční | ruční | ruční | dálkové | dálkové | Alternátor | 12V 6A | 12V 6A | 12V 6A | 12V 12A | 12V 12A | 12V 12A | Trim/Tilt | Ruční | Ruční | Ruční | Ruční | Ruční | Ruční | Převodový poměr | 2.08:1 | 2.08:1 | 2.08:1 | 2.08:1 | 2.08:1 | 2.08:1 | Řazení | F-N-R | F-N-R | F-N-R | F-N-R | F-N-R | F-N-R | Výfuk | Through Prop Hub VÝFUK | Through Prop Hub VÝFUK | Through Prop Hub VÝFUK | Through Prop Hub VÝFUK | Through Prop Hub VÝFUK | Through Prop Hub VÝFUK | Propeler | 7″-11″ | 7″-11″ | 7″-11″ | 7″-11″ | 7″-11″ | 7″-11″ | SPECIFIKACE OZNAČENÍ MOTORU SUZUKI: - S = krátká noha (38 cm)
- L = dlouhá noha (51 cm)
- XL = extra dlouhá noha ( 63,5 cm )
- XXL = extra extra dlouhá noha ( 76,2 cm )
- E – elektrický startér
- R – dálkové ovládání, elektrické startování
- Q – plynová asistence trimu a tiltu
- H – Pína ( ruční řízení )
- T – trim & tilt elektrický
- P – digitální řazení
- Z - otočná rotace propelleru
Fotogalerie:
Komentáře ke zboží
Zašlete nám Vaše dotazy, připomínky a osobní zkušenosti k tomuto produktu.
|